ZASADY UMAWIANIA I ODWOŁYWANIA WIZYT
1. Aby potwierdzić pierwszą wizytę u terapeuty konieczne jest wcześniejsze jej opłacenie przelewem lub stacjonarnie (kartą/gotówką). Po otrzymaniu wpłaty rezerwacja terminu jest potwierdzana. Na opłacenie wizyty czekamy do następnego dnia roboczego od czasu umówienia wizyty, w przeciwnym razie termin przepada. WAŻNE: w tytule przelewu proszę podać nazwisko terapeuty oraz datę i godzinę planowanej wizyty (Przykład: Domaradzki 16.03.2020, godz. 13:00.), a potwierdzenie dokonanego przelewu wysłać na adres: rejestracja@praxe.iq.pl.
2. Odwołanie wizyty (pierwszej lub kolejnej) może nastąpić na dwa dni robocze przed planowanym terminem spotkania. W przypadku późniejszego odwołania lub nieodwołania spotkania konieczne jest poniesienie przez Klienta pełnych kosztów wizyty. Pieniądze zapłacone z góry nie zostają zwrócone, wizyta nieopłacona musi zostać uregulowana przed kolejnym spotkaniem.
3. Na pierwszych sesjach ustalony zostaje tzw. kontrakt terapeutyczny, czyli zasady terapii oraz kwestie organizacyjne takie jak umawianie i odwoływanie sesji. Nasi terapeuci są uważni na indywidualną sytuację Klienta i mają jego dobro zawsze na uwadze. Co do zasady oprócz wspólnie ustalonych przez terapeutę i Klienta dni wolnych, istnieje możliwość odwołania sesji z przyczyn losowych dwukrotnie w ciągu półrocza (w tym przypadku również obowiązuje zasada odwołania sesji minimum dwa dni robocze przed planowaną sesją). Wprowadzając tę zasadę kierujemy się dobrem Klienta - proces terapeutyczny wymaga regularnych wizyt, a na pewnym etapie terapii dosyć często pojawia się opór i poszukiwanie możliwości uciekania od regularnych sesji. Ta zasada ma pomóc utrzymać regularność wizyt, a przez to podtrzymać efekty terapii i pociągnąć Klienta do dalszego rozwoju.
Płatność za terapię można dokonać gotówką lub kartą w rejestracji przed rozpoczęciem sesji. Istnieje również opcja wcześniejszej płatności przelewem. Jeśli potrzebujesz fakturę za psychoterapię, zgłoś to rejestratorce przed uregulowaniem kosztów za terapię. Wówczas, podczas następnej sesji lub pod koniec miesiąca, zamiast paragonu zostanie Ci wydana faktura.
Zasady płatności przelewem i za sesje Online
- Aby uzyskać poradę za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, należy wcześniej uiścić za nią opłatę przelewem na konto Centrum Edukacji i Terapii (UWAGA nowy numer konta):93 1020 1390 0000 6802 0752 4715, a potwierdzenie dokonanego przelewu wysłać na adres:
rejestracja@praxe.iq.pl przed rozpoczęciem sesji.
W tytule przelewu należy podać nazwisko psychoterapeuty oraz datę i godzinę sesji (Przykład: Domaradzki 16.03.2020, godz. 13:00.)
W przypadku niepojawienia się na sesji bez wcześniejszego jej odwołania poniesione koszty nie zostają zwrócone.