Pedagog wielospecjalizacyjny - absolwentka UŚ, terapeuta osób w spektrum autyzmu, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Zajmuję się terapią indywidualną i grupową dzieci oraz młodzieży przejawiających zachowania trudne, szkoleniami i warsztatami dla nauczycieli, rodziców oraz specjalistów pracujących z osobami w spektrum autyzmu, ponadto prowadzę:
- konsultacje dla dzieci, młodzieży i ich rodziców
- diagnozę psychopedagogiczną zachowań trudnych wśród dzieci i młodzieży w oparciu o wywiad, obserwację i analizę
- terapię pedagogiczną z elementami terapii behawioralnej
- interwencję kryzysową
Jestem pedagogiem o specjalności praca socjalna i opiekuńczo-wychowawcza, posiadam kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, ukończyłam studia podyplomowe z zakresu surdopedagogiki oraz tyflopedagogiki, jak również pedagogiki specjalnej z zakresu edukacji i wspomagania osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Jestem w trakcie studiów psychologicznych - psychologia kliniczna i osobowości w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu. W moim dorobku zawodowym znajduje się wiele form dokształcania z zakresu terapii behawioralnej i wychowania.
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Przez blisko cztery lata pracowałam w Placówce Opiekuńczo –Wychowawczej, wspierałam osoby niepełnosprawne i ich rodziny, prowadziłam szkolenia dla młodzieży i ich opiekunów z pieczy zastępczej w ramach projektów organizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie oraz organizacje pozarządowe. Kolejno swój warsztat pracy terapeutycznej doskonaliłam w Niepublicznym Przedszkolu z oddziałami integracyjnymi. Obecnie pracuję jako pedagog szkolny i nauczyciel rewalidacji dzieci z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego w Szkole Podstawowej.
Moją pasją jest praca z dzieckiem „szczególnym” tak zwanym „niegrzecznym”. W pracy z dziećmi i młodzieżą wskazuję na ponadczasowość uniwersalnych wartości i zasad moralno – etycznych, a w kontaktach z rodzicami podkreślam istotę współpracy ukierunkowanej na ujednolicenie podejmowanych wobec młodych ludzi działań. Lubię się uczyć i doświadczać życia. Prywatnie jestem mamą, zaczytuję się w literaturze psychopedagogicznej, ładuję baterie w kontakcie z naturą i w czasie zabawy z dziećmi. To właśnie od nich nauczyłam się być „Tu i Teraz” a praca z nimi okazała się ogromną pracą nad sobą, czyli stawianiem granic, mówieniem o swoich emocjach i byciu prawdziwym. Dzieci są najpiękniejszym zwierciadłem w jakim przyszło mi się przeglądać.